fredag 27. juni 2008

Kjole

Første kjole jeg syr til lillemor! Hun fyller snart 1 år og fortjener dermed å ha på seg noe mamma-lagd;-)
Denne kjolen har samme mønster som sommerkjolen i beige vist tidligere.
I denne har jeg også brukt et bordduk-stoff, men overdelen er i babyfløyel med fløyelsbånd som går på tvers.

Ingen kommentarer: