fredag 20. februar 2009

Babyteppe i lappeteknikk


Dette myke teppet ble gave til en kjære venninne som fikk en liten gutt. Mål ca. 140 x 90 cm.
... og fra baksiden

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Kjempe koslig teppe du har laget! :o)

Hamda sa...

Det var hyggelig. Takk:-)